Stanje mostov v občini Laško

Občina Laško že dlje časa naslavlja na Direkcijo Republike Slovenije za infrastrukturo (DRSI) vprašanja glede stanja mostov v občini Laško, katerih vzdrževanje in urejanje sodi v njihovo pristojnost. Jasno je namreč, da so avgustovske poplave in še dva kasnejša poplavna dogodka v oktobru in decembru, stanje te infrastrukture močno poslabšali.

Avgustovska poplava je na našem območju pustila veliko količino naplavin v vodotoku, kar bistveno zmanjšuje pretok struge Savinje in tako že večje deževje povzroča prelivanje Savinje na najbolj kritičnih odsekih ter poplavljanje podvozov.

Za stabilnost same mostne konstrukcije pa je poleg naplavin kritično predvsem plavje (debla, vejevje, odpadki in podobno), ki se zbere in  naloži na mostne stebre, ki predstavljajo konstruktivne elemente mostov. Na osrednjem mostu čez Savinjo v Laškem je stanje zaskrbljujoče, saj smo opazili povečane poškodbe, o katerih je bila DRSI tudi večkrat obveščena. Glede te problematike so nas iz DRSI obvestili, da je po njihovi oceni splošno stanje objekta zadovoljivo, bodo pa zaznane poškodbe spremljali.

Ker plavje na vseh mostovih v Občini Laško še vedno ni v celoti odstranjeno, smo avgusta DRSI ponudili tudi pomoč pri iskanju lokalnih izvajalcev, ki so strokovno in tehnično usposobljeni za tovrstna dela. Odgovora glede naše ponudbe še nismo prejeli.

Poleg tega pa je nujna tudi sanacija hodnika za pešce ob mostu čez Savinjo v Zidanem Mostu, ki za pešce, ki most prečkajo, predstavlja resno nevarnost.

Naše prizadevanje v tem delu je bilo uspešno, saj smo 15. decembra prejeli odgovor DRSI na naš dopis. Obvestili so nas, da je v teku javno naročilo za izbiro izvajalca gradbenih del ter da načrtujejo, da se bodo dela na objektu začela v prvih mesecih leta 2024. Navedbe glede javnega naročila in izbora izvajalca smo neodvisno preverili in držijo. Resnično verjamemo, da bo tokratni podani termin sanacije tudi držal in da ne bo ponovno prišlo do zamika pri izvedbi, saj nas na alarmantno stanje mostu in prometa poleg naših opažanj stalno opozarjajo tudi krajani in pešci, ki most vsakodnevno uporabljajo.

Na tem mestu ponovno izpostavljamo nujnost omejitve tranzitnega prometa na relaciji Celje-Laško-Zidani Most, saj avtoprevozniki prometne signalizacije ne upoštevajo, nadzora nad kršitvami pa je po našem prepričanju bistveno premalo. Naša prizadevanja k omejevanju tranzitnega prometa se bodo nadaljevala, saj tako most v Zidanem Mostu kot stanje regionalne ceste Celje-Laško-Zidani Most nista primerna, težka tovorna vozila pa so tista, ki najbolj obremenjujejo in uničujejo že tako popolnoma dotrajano cestišče. DRSI tako ponovno pozivamo, naj pristopi k celostni rešitvi in obnovi enega najbolj obremenjenih in hkrati uničenih cestnih odsekov v Sloveniji.

Le delno smo lahko zadovoljni, da se je pričelo pristopati k reševanju posameznih problematik, bomo pa še vedno pri vseh tistih vsebinah, katerih rešitev ni izključno v naši pristojnosti, pozivali vse pristojne institucije in se trudili za ustrezne rešitve, ki bodo zagotavljale večjo prometno varnost na našem območju.

ZidaniMost 71 1


Laški bilten

Laški Bilten št. 10217.06.2024
je izšla 102. številka

Laškega biltena
Vse številke

STARO MESTNO JEDRO

staro mestno jedro 01

ANKETA PODJETNIŠKI INKUBATOR

ANKETA MOJA DEŽELAPodjetniški inkubator
 

PARTICIPIRAJ IN PROFITIRAJ!

part proracun m

OBČINA PO MERI INVALIDOV

logo občina po meri invalidov

Uradne ure in poslovni čas

Uradne ure (za občane)
ponedeljek: 8.00 - 12.00, 13.00 - 15.00
sreda: 8.00 - 12.00, 13.00 - 17.00
petek: 8.00 - 13.00

Poslovni čas
(poslovanje med organi)

ponedeljek: 8.00 - 15.00 
torek: 8.00 - 15.00
sreda: 8.00 - 17.00
četrtek:  8.00 - 15.00
petek: 8.00 - 13.00

Uradne ure po telefonu se izvajajo v okviru poslovnega časa vsak poslovni dan.

EU Projekti

logo EKS mlogo EU reg mlogo eu kohezijski sklad1 m
ELENA
logo EU reg m
logo iobcina03
logo občina po meri invalidov
112logo Obvestila in ukrepi ob nevarnosti naravnih in drugih nesreč
© 2024 Uradna spletna stran Občine Laško. Vse pravice pridržane. Izvedba zORBIT s.p.