Page 22 - Laski_Bilten_st75_NR
P. 22

STIK

       MOJE LAŠKO


       Promocijski video destinacije Laško


         Zgodba pivovarstva in termalne vode, čebelarstva in kuli-
       narike, doživetij in gostoljubnih ljudi je zgodba destinacije
       Laško. Konec oktobra se je na digitalnih platformah prvič za-
       vrtel promocijski video, ki je nastal v okviru projekta Razvoj
       in krepitev promocije turistične ponudbe destinacije Laško, s
       poudarkom na pospeševanju digitalne promocije na tujih tr-
       gih. Promocijski film destinacije je le eden izmed produktov
       digitalnih vsebin, ki jih je STIK kot izvajalec projekta izvedel
       v sklopu omenjenega projekta, med drugim so prenovili sple-  Pivo in termalna voda sta kot dva ključna prepoznavna faktor-
       tno stran, razvili spletno aplikacijo in aktivno pričeli z digi-  ja izpostavljena v prvih kadrih videa, sledijo jima različni te-
       talnim oglaševanjem destinacije Laško. Nastal je tudi nov tu-  matski sklopi, ki predstavljajo občino. Čeprav je mnogo kadrov
       ristični produkt po načelih petzvezdičnega doživetja - Honey   izostalo iz končnega  izdelka, bo preostali material  služil za
       Brew Tour Laško.                                             krajše tematske videe, ki jih bo STIK uporabil za promocijo po-
         Glavni namen videa sta promocija destinacije Laško in po-  sameznih produktov in doživetij.
       vezovanje kraja, saj prav vsi pripovedujemo eno zgodbo naše    Pri snemanju je bilo uporabljenih več tehnik, ki so iz različ-
       destinacije, pojasnjuje Tina Belej, v. d. direktorja STIK-a Laško.   nih kotov in perspektiv razkrile kotičke naše občine. Ker skriv-
       »S tem sledimo tudi zgodbi slovenskega turizma in predstavljamo   nosti občine najdemo tudi pod površjem, je svojevrsten izziv
       Laško kot zeleno destinacijo, saj smo tudi prejemniki znaka Slo-  predstavljalo delo v jami, kjer se je ekipa srečala z zahtevnejši-
                                                                    mi pogoji dela in primerno osvetlitvijo. Več zračnih posnetkov
                                                                    z dronom je zaobjelo širšo pokrajino in jo prikazalo kot zele-
                                                                    no destinacijo, medtem ko je bil uvodni kader posnet s kamero
                                                                    med tandemskim poletom s padalom. »Ta se mi je zdel najbolj
                                                                    zanimiv in kompleksen ter ga je bilo najtežje izvesti,« razlaga
                                                                    Deželak. Pri tem je ekipi pomagal Jošt Napret, ki je v Guinnes-
                                                                    sovi knjigi vpisan za najdaljši in neprekinjen prelet. »Ker vsak
                                                                    dan ni primeren za letenje in ker je bil Jošt precej zaseden, bil je
                                                                    tudi poškodovan, je kader, ki smo si ga zamislili, kar nekaj časa
                                                                    dobesedno visel v zraku. Ampak na koncu smo ga uspeli izvesti.«
                                                                    Pri nastajanju videa so na pomoč priskočili tudi gasilci, ki so s
                                                                    čolni peljali snemalno ekipo po reki Savi in Savinji, od koder so
       venia Green Destination Gold.«                               nastali posnetki Zidanega Mosta. Nekoliko drugačna perspekti-
         Več kot eno leto je minilo od prvih sestankov in ogledov loka-
       cij, ki so prikazane v promocijskem videu. Člani projektne ekipe
       so najprej določili vsebine, ki so jih želeli vključiti v video, in si v
       nadaljevanju ogledali več kot 40 lokacij, kolikor so jih predvideli
       v scenariju. Na podlagi tega so spisali scenosled in zgodbo desti-
       nacije. »Treba je bilo pogledati, kaj občina ponuja, kateri so njeni
       produkti, kaj mora biti prikazano v videu, da bomo to predstavili
       na čim lepši in atraktivni način ter s tem pritegnili gledalca,« pra-
       vi Rok Deželak iz produkcije Fotonist, ki je poleg STIK-a bdela
       nad celotnim projektom in ki se med drugim podpisuje pod us-
       pešne oglaševalske kampanje s slovensko odbojkarsko in smu-
       čarsko reprezentanco ter celjskimi rokometaši.
         V le sedmih snemalnih, a izredno efektivnih dneh, je nas-
       talo za več ur materiala, ki jih je glavni snemalec in montažer
       Igor Pečoler uredil in skrčil v 3-minutni promocijski video.   va mostov je ujeta v poletno jutranjo svetlobo, medtem ko bar-
                                                                    ve sončnega zahoda v najlepši luči prikažejo Hum. Zato je bilo
                                                                    treba več 10 kilogramov snemalne opreme varno in pravočasno
                                                                    prinesti na vrh, kjer je bila v objektiv posneta priljubljena po-
                                                                    hodniška točka domačinov in turistov. Snemalni dnevi so bili
                                                                    skrbno načrtovani, saj je bila za določene kadre potrebna ustre-
                                                                    zna svetloba, ki je najboljša v jutranjih in večernih urah, zato je
                                                                    snemanje v opoldanskih in popoldanskih urah, ko je sonce naj-
                                                                    močnejše, potekalo v notranjih prostorih.
                                                                      Za koordinacijo in organizacijo so skrbeli trije predstavni-
                                                                    ki STIK-a, osem članov snemalne ekipe pa je poskrbelo, da so
                                                                    bili v objektiv ujeti trenutki, ki destinacijo prikažejo v vseh od-
                                                                    tenkih in lepotah. Poudariti je treba, da je pri nastajanju videa
                                                                    prostovoljno sodelovalo kar 85 statistov, domačinov, ki so Laško

       22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27