Page 36 - LaskiBilten_st98_NR
P. 36

ZDRAVSTVO
                                                                        Kaj je dispečerska služba zdravstva?                                                                                Kaj se zgodi, ko pokličete

                                                                        Kaj je dispečerska služba zdravstva?                                                                                112 (klic v sili)?
                                                                                                                                                                                            Kaj se zgodi, ko pokličete
                                                                        Kaj je dispečerska služba zdravstva?temu                                                                            Kaj se zgodi, ko pokličete
                                                                        Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sis
                                                                                                                                                                                            112 (klic v sili)?
                                                                        nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni                                                         Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
                                                                                                                                                                                            112 (klic v sili)?
                                                                        Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
                                                                        v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito                                                      centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                                                                        Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
                                                                        nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni                                                         Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
                                                                        obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za                                                            zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
                                                                        nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni                                                         centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                                                                        v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
                                                                                                                                                                                            Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
       Spoštovane občanke in občani,                                    interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na                                                             prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
                                                                        v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
                                                                        obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
                                                                                                                                                                                            zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
                                                                                                                                                                                            centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                                                                        terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.                                                          prevzel zdravstveni dispečer.
                                                                        obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za                                                            prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
                                                                        interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
                                                                                                                                                                                            zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
         z dnem 2. 10. 2023 se je Nujna medicinska pomoč ZD Laško       Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:                                                                       prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
                                                                        terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
                                                                        interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
                                                                                                                                                                                            prevzel zdravstveni dispečer.
       vključila v Dispečersko službo zdravstva (DSZ).                  • sprejem nujnih klicev,                                                                                            prevzel zdravstveni dispečer.
                                                                        terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
                                                                        Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
         Vse občane naprošamo, da v primeru nujnih, življenje ogro-     Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:                                                                        Kdo so zdravstveni dispečerji?
                                                                        • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
                                                                        • sprejem nujnih klicev,
       žajočih stanj VEDNO pokličejo na številko 112!                   • sprejem nujnih klicev,                                                                                             Kdo so zdravstveni dispečerji?
                                                                        • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
         Po klicu na 112 vas bo operater Regijskega centra za obvešča-  • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,      Ali se pogovori snemajo?                                  Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravs
                                                                                                                                                                                             Kdo so zdravstveni dispečerji?tva opravlja-
       nje, prevezal v Dispečerski center zdravstva, ki bo po pridoblje-  • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,  Ali se pogovori snemajo?                             jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                                                                        • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
                                                                        • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
       nih podatkih zagotovil najustreznejši odziv intervencijskih ekip.  • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,    Vsi pogovori se lahko snemajo.                            Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
                                                                                                                                   Ali se pogovori snemajo?
                                                                                                                                                                                             zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                                                                        • aktivacija prvih posredovalcev,
                                                                        • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
                                                                                                                                                                                             Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
         Priključitev Dispečerski službi zdravstva pomeni pomemben      • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,                                                                      jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                                                                                                                                                                                             mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                                                                        • aktivacija prvih posredovalcev,
       korak k dodatnemu izboljšanju dostopnih časov v primeru nuj-     • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske   Vsi pogovori se lahko snemajo.                           jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                                                                                                                                                                                             zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                                                                                                                                                                                             mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                                                                           pomoči,
       nih stanj.                                                       • aktivacija prvih posredovalcev,                          Vsi pogovori se lahko snemajo.                            zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                                                                                                                                   Kaj storiti, če je linija zasedena?
                                                                        • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
         Za nenujne telefonske posvete z zdravnikom bomo še vedno       • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda                                                               mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                                                                        • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
                                                                           pomoči,
                                                                                                                                                                                             Zakaj zdravstveni dispečerji
       dosegljivi na telefonski številki 03/ 734 36 00.                    reševalcev.                                             Kaj storiti, če je linija zasedena?
                                                                           pomoči,
                                                                                                                                   Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
         Lokacija dežurne ambulante še naprej ostaja                    • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda     Kaj storiti, če je linija zasedena?                       postavljajo veliko vprašanj?
                                                                                                                                                                                             Zakaj zdravstveni dispečerji
                                                                           reševalcev.
       v ZD Laško.                                                      • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda     možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru   Zakaj zdravstveni dispečerji
                                                                                                                                                                                             postavljajo veliko vprašanj?
                                                                                                                                   Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
                                                                           reševalcev.
         Več informacij:                                                Kdaj in na katero telefonsko številko                      neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne   Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                                                                                                                                             postavljajo veliko vprašanj?
                                                                                                                                   možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
                                                                                                                                   Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
         www.zd-lasko.si/dejavnosti/                                    poklicati dispečersko službo zdravstva?                    enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena    uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                                                                                                                                   neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
                                                                                                                                   možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
         nujna-medicinska-pomoc                                         Kdaj in na katero telefonsko številko                      za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam     Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                                                                                                                                             zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                                                                                                                                   neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
                                                                                                                                   enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
                                                                                                                                                                                             uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                                                                        Kdaj in na katero telefonsko številko                      omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne   Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                        poklicati dispečersko službo zdravstva?
                                                                                                                                                                                             pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                                                                                   za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
                                                                                                                                   enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
                                                                                                                                                                                             uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                                                                        Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar     glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni   zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                                                                        poklicati dispečersko službo zdravstva?
                                                                                                                                   za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
                                                                                                                                   omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
                                                                                                                                                                                             pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                                                                                                                                             zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                                                                        potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko            dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da   Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                                                                                                                                   glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
                                                                                                                                   omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
                                                                        Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar
                                                                                                                                                                                             odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
       KAKO UKREPAM, ČE NENADOMA                                        ogrožajoča zdravstvena stanja).                            ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti   pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                                                                                                                                             Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                                                                                                                                   dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da
                                                                                                                                   glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
                                                                        potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
                                                                        Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar
                                                                                                                                                                                             enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                                                                                   operater, zdravstveni dispečer.
                                                                                                                                                                                             odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
                                                                                                                                                                                             Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                                                                                                                                   ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
                                                                        potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
       ZBOLIM/SE POŠKODUJEM?                                            ogrožajoča zdravstvena stanja).                            dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da   dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                                                                                                                                             odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
                                                                                                                                                                                             enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                                                                                   ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
                                                                                                                                   operater, zdravstveni dispečer.
                                                                        ogrožajoča zdravstvena stanja).
                                                                                                                                                                                             dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                                                                                                                                                                                             dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                        Ali je klic na številko 112 brezplačen?                    operater, zdravstveni dispečer.                           enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                                                                                   Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?                   prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
                                                                                                                                                                                             dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                                                                                                                                                                                             dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                        Ali je klic na številko 112 brezplačen?                                                                              se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                                                                                                                                                                                             prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
               ČE SEM JAZ                                               Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike   Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?             dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                                                                                                                                                                                             življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                                                                        Ali je klic na številko 112 brezplačen?
                                                                                                                                    Kaj se zgodi, ko pokličete
                Kaj je dispečerska služba zdravstva?
                                                                                                                                                                                             se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                                                                                                                                   Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?
           ALI NEKDO DRUG                                               brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).              Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
                                                                                                                                                                                             aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                                                                                                                                    Kaj se zgodi, ko pokličete
                Kaj je dispečerska služba zdravstva?
                                                                                                                                                                                             življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                                                                                                                                                                                             se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                                                                        Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike
                                                                                                                                   v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
                                                                                                                                    112 (klic v sili)?
              ŽIVLJENJSKO                    KLIČEM 112                 Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike   Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                                                                                                                                                                                             življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                                                                                                                                                                                             aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                                                                        brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).
                                                                                                                                    112 (klic v sili)?
                                                                                                                                   da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
                Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sis
                Kaj je dispečerska služba zdravstva?temu
                                                                                                                                    Kaj se zgodi, ko pokličete
                                                                                                                                   v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
                                                                                                                                                                                             aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                                                                                                                                                                                             pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                OGROŽEN                                                 brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).              Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                                                                                                                                   Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
                Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu
                nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni
                                                                                                                                                                                             nanje odgovorite.
                                                                                                                                    Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
                                                                                                                                   v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
                                                                                                                                   da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
                                                                                                                                    112 (klic v sili)?
                                                                                                                                                                                             nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni                                                        da ste se zmotili.                                        pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
                                                                                                                                    Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
                                                                                                                                    centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                                                                                                                                   da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
                Dispečerska služba zdravstva je posebna služba v sistemu                                                           Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,   nanje odgovorite.
                                                                                                                                                                                             nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
                obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
                                                                                                                                    centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                                                                                                                                    zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
                                                                                                                                   Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
             Če ocenim, da zaradi                                                                                                  da ste se zmotili.                                        nanje odgovorite.
                nujne medicinske pomoči. Deluje neprekinjeno 24 ur, vse dni
                                                                                                                                    Vsak klic na številko 112 sprejme operater Regijskega
                obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
                interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
                                                                                                                                    zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
                                                                                                                                    prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
         nenadnih bolezenskih znakov         Obiščem                                                                               da ste se zmotili.
                v letu. Naš cilj je, da se odzovemo na vse klice, jih celovito
                                                                                                                                    centra za obveščanje. Ko operater po vsebini pogovora
                interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
                terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
                                                                                                                                    prevzel zdravstveni dispečer.
         NUJNO potrebujem pregled            ambulanto NMP,                                                                         prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
                obravnavamo ter sprejmemo hitre in pravilne odločitve za
                                                                                                                                    zazna, da potrebujete nujno medicinsko pomoč, vas bo
                terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
                Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
          pri zdravniku in lahko sam         urgenco                                                                                prevzel zdravstveni dispečer.
                interveniranje mobilnih enot nujne medicinske pomoči na
                                                                                                                                    prevezal v Dispečersko službo zdravstva, kjer bo vaš klic
                Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
                • sprejem nujnih klicev,
                terenu. Vse to se izvaja v okviru opredeljenih normativov.
          poiščem zdravniško pomoč                                                                                                  prevzel zdravstveni dispečer.
                • sprejem nujnih klicev,                                                                                            Kdo so zdravstveni dispečerji?
                Med glavne naloge dispečerske službe spadajo:
                • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
                • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,  Ali se pogovori snemajo?                              Kdo so zdravstveni dispečerji?
                • sprejem nujnih klicev,
                • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
                                                                                                                                    Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravs
                • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
                • sprejem naročil za nenujne in sanitetne prevoze pacientov,
          Posvet z zdravnikom glede          Kličem:                      Ali se pogovori snemajo?                                  Kdo so zdravstveni dispečerji?tva opravlja-
                • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
                                                                                                                                    Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
        nenadnih bolezenskih znakov,         03 734 36 00                 Vsi pogovori se lahko snemajo.                            jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
                • razporejanje mobilnih enot nujne medicinske pomoči,
                                                                          Ali se pogovori snemajo?
                                                                                                                                    zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                • aktivacija prvih posredovalcev,
            ki ne ogrožajo življenja                                                                                                jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                                                                                                                                    Delo dispečerjev v Dispečerski službi zdravstva opravlja-
                                                                                                                                    mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                • aktivacija prvih posredovalcev,                         Vsi pogovori se lahko snemajo.                            zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                • razporejanje nenujnih in sanitetnih prevozov,
                • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
                                                                                                                                    jo zdravstveni tehniki/medicinske sestre in diplomirani
                • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske   Vsi pogovori se lahko snemajo.                          mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                   pomoči,
                                                                                                                                    zdravstveniki/diplomirane medicinske sestre s specialni-
                • aktivacija prvih posredovalcev,
                                                                          Kaj storiti, če je linija zasedena?
                   pomoči,                                                                                                          mi znanji s področja dispečerstva v zdravstvu.
                                             Pokličem
                • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda    Kaj storiti, če je linija zasedena?                       Zakaj zdravstveni dispečerji
                • aktivacija mobilnih enot helikopterske nujne medicinske
         Če zbolim, ali se mi poslabša       oz. obiščem                  Kaj storiti, če je linija zasedena?                       Zakaj zdravstveni dispečerji
                • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda
                   reševalcev.
                   pomoči,
                                                                                                                                    postavljajo veliko vprašanj?
           bolezen in sem oc                 izbranega                    Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem   postavljajo veliko vprašanj?
                   reševalcev.enil, da
                                                                          možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
                • dajanje navodil po telefonu za prvo pomoč do prihoda
          nisem življenjsko ogrožen          osebnega                     Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem   Zakaj zdravstveni dispečerji
                   reševalcev.
                                                                          neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne
                                             zdravnika
                                                                                                                                    postavljajo veliko vprašanj?
                Kdaj in na katero telefonsko številko                     možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru   Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                          Glavna naloga dispečerske službe zdravstva se je v najkrajšem
                                                                          enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
                                                                                                                                    uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                Kdaj in na katero telefonsko številko                     neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne   Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                          možnem času odzvati na vse nujne klice, saj je v primeru
                poklicati dispečersko službo zdravstva?                   enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena
                                                                          za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
                                                                                                                                    zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                poklicati dispečersko službo zdravstva?                   neposredne življenjske ogroženosti čas pristopa mobilne   uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                                                                          za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
                                                                                                                                    Zdravstveni dispečerji pri sprejemu in obravnavi klicev
                                                                          omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
                Kdaj in na katero telefonsko številko
           Za splošne informacije o                                       enote nujne medicinske pomoči pogosto ključnega pomena    zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                                                                                                                                    pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                                                                                    uporabljajo t. i. odločitvene modele. Z vprašanji, ki jih
                                                                          omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
                Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar
                poklicati dispečersko službo zdravstva?
             delovanju ambulant              Kličem:                      glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni   pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                          za preživetje bolnikov. Sodoben tehnološki sistem nam
                                                                                                                                    Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                                                                                                                                    zastavljajo, pridobivajo pomembne podatke, ki so jim v
                                                                          glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
                Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar
                potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
           (od ponedeljka do petka,          03 734 36 00                 dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da   Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                                                                          omogoča, da imajo klici v sili prednost pred ostalimi klici. Ne
                                                                                                                                    odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
                                                                                                                                    pomoč pri hitri določitvi stopnje nujnosti in vrsti pomoči.
                                                                          dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da
                potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko
                ogrožajoča zdravstvena stanja).
               od 7.00 do 19.00)                                          ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti   odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
                                                                          glede na to, se lahko zgodi, da so vsi operaterji, zdravstveni
                Na številko za klic v sili  112 pokličemo vedno, kadar
                                                                                                                                    enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                          ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti
                ogrožajoča zdravstvena stanja).                           operater, zdravstveni dispečer.                           Sprejem klica z uporabo odločitvenih modelov z algoritmi
                potrebujemo nujno medicinsko pomoč (življenjsko           dispečerji, zasedeni. V takšnih primerih priporočamo, da   enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                                                                                    dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                          operater, zdravstveni dispečer.
                                                                                                                                    dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                                                                                    dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                ogrožajoča zdravstvena stanja).                           ostanete na liniji, dokler se na vaš klic ne odzove prvi prosti   odločanja zagotavlja, da so vsi prejeti klici obravnavani
       36       Ali je klic na številko 112 brezplačen?                   operater, zdravstveni dispečer.                           enako, brez možnosti subjektivnih in objektivnih
                                                                                                                                    dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                                                                                                                                    prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
                Ali je klic na številko 112 brezplačen?                   Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?                   dejavnikov. S takšno obravnavo klicev lahko zdravstveni
                                                                                                                                    se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                                                                          Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?                   prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
                                                                                                                                    se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike                                                      dispečer sprejema odločitve, kateri pacienti bodo imeli
                                                                                                                                    življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                Ali je klic na številko 112 brezplačen?
                                                                          Kaj storiti, če po pomoti pokličem 112?
                                                                                                                                    življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                                                                                                                                    aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike   Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   prednostno obravnavo oziroma katera zdravstvena težava
                brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).
                                                                          v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,
                                                                                                                                    aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).             Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   se bo začela obravnavati najprej. V primeru neposredne
                                                                                                                                    pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                Številka 112 je namenjena klicu v sili in je za vse uporabnike   v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,   življenjske ogroženosti lahko že med samim pogovorom
                                                                          da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
                                                                                                                                    pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                                                                                                                                    nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                                                                          da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!
                brezplačna (mobilni in stacionarni telefoni).             Ker se na vsak klic v sili odzovemo z vso resnostjo, bomo   aktivira ustrezno mobilno enoto nujne medicinske
                                                                          Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,
                                                                                                                                    nanje odgovorite.
                                                                          v primeru prekinjene zveze poklicali nazaj. Zato v primeru,   nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                                                                          Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,   pomoči. Kljub temu, da so nekatera vprašanja na videz
                                                                          da ste se zmotili.
                                                                          da ste po pomoti poklicali klic v sili ne odlagajte slušalke!   nanje odgovorite.
                                                                                                                                    nesmiselna, so postavljena z razlogom zato prosimo, da
                                                                          da ste se zmotili.
                                                                          Preprosto počakajte, da se vam oglasi operater in povejte,   nanje odgovorite.
                                                                          da ste se zmotili.
   31   32   33   34   35   36   37   38   39   40   41