Page 27 - LaskiBilten_st85_NR
P. 27

STIK

         Naloga vsake destinacije, ki prejme   gostinski ponudniki. Na področju trajno-  in  ankete o zadovoljstvu obiskovalcev
       znaka Slovenia Green je, da njena »ze-  stnih destinacij pa se ocenjevanje le-teh   naše destinacije.
       lena ekipa«, oblikuje akcijski načrt, kjer   dopolnjuje oz. nadgrajuje z gastronom-  Anketiranje obeh ciljnih skupin že ak-
       opredeli aktivnosti, časovni okvir, fi-  skim modulom, ki je zasnovan razvoj-    tivno poteka. Prebivalci so namreč anke-
       nančni okvir in odgovorne osebe/orga-   no – z navodili, kako na ravni destinacije   te lahko fizično izpolnili v zadnji števil-
       nizacije za izvedbo teh aktivnosti. Zele-  strateško in s posluhom do okolja pris-  ki Laškega biltena in tekom festivala Pivo
       na ekipa je v destinaciji Laško sestavljena   topiti k razvoju trajnostne gastronomije.  in cvetje Laško. Anketiranje obiskovalcev
       iz ključnih deležnikov (predstavniki Ob-   V STIK-u Laško, osrednji organizaci-  pa bo potekalo na bazenskih kompleksih
       čine Laško, Komunale Laško in STIK-a),   ji za promocijo in razvoj turizma, smo   Rimskih term in Thermane Laško.
       ki sodelujejo pri pridobivanju podatkov   se odločili tudi za izpolnitev omenjene-  Vse, občane ki ankete še niste izpol-
       za oceno trajnosti ter oblikovanju in ure-  ga gastronomskega modula, s katerim   nili, naprošamo, da sodelujete. Do sple-
       sničevanju razvojnih ukrepov ter ciljev   destinacija pridobi natančen vpogled v   tne ankete lahko dostopate na spodnji
       razvoja zelenega turizma.               stanje na področju trajnostne gastrono-  internetni povezavi ali preko QR kode.
         V treh letih od prejema zlatega znaka   mije in priporočila strokovnjakov za na-  Na voljo pa so tudi v TIC-u Laško in TI-
       Slovenia Green so tako v skladu z zastav-  daljnji razvoj.                       C-u Rimske Toplice.
       ljenim akcijskim načrtom, potrjenim s      V Laškem je sicer že vzpostavljena ko-
       strani občinskega sveta, potekale številne   lektivna blagovna znamka Okusiti La-
       aktivnosti, ki so ali še bodo izboljšale ra-  ško, za katero sta izdelana sistem pode-
       zvoj zelenega turizma v Laškem. V zad-  ljevanja pravice njene uporabe ter načrt
       njem letu pred ocenjevanjem pa vse de-  upravljanja in skrbništva. Dobavne veri-
       stinacije poleg rednih čakajo še dodatne   ge se krajšajo z organizacijo borz lokal-
       aktivnosti:                             nih živil. Destinacija pa je razvila tudi
       –  ocenitev stanja novega, dopolnjenega   povsem novo gastronomsko doživetje Pi-          https://www.1ka.si/a/343099
         modula gastronomije;                  vocvetni potep po Laškem, ki temelji na
       –  anketiranje o  zadovoljstvu  prebival-  lokalnih izdelkih.                       Zelena destinacija je nekaj, kar lahko
         stva z razvojem turizma;                 Destinacija Laško torej preko blagov-
       –  anketiranje o  zadovoljstvu  obiskoval-  ne znamke Okusiti Laško uspešno nad-  dosežemo vsi skupaj – vsi deležniki v de-
                                                                                        stinaciji, tako v javnem, nevladnem kot
         cev.                                  grajuje gastronomsko dediščino, s katero   zasebnem sektorju – in to ne samo v tu-
                                               poudarja tudi pomen lokalne prehrane     rizmu, temveč na vseh področjih delova-
                                               za zdravje.
       Uspešno izpolnjen gastronomski                                                   nja. Nenazadnje ste v tem procesu ključni
       modul Slovenia Green                                                             tudi vsi, ki v destinaciji živite. Izrednega
                                               Anketiranje o zadovoljstvu               pomena je namreč, da je destinacija pri-
         V letu, ko je Slovenija Evropska gastro-  prebivalstva in obiskovalcev         jetna in prijazna za vse, ki tu delamo in
       nomska regija, so se v zeleno shemo turi-                                        živimo. S tem bo takšna tudi za ljudi, ki
       stičnih destinacij, ponudnikov namesti-    V STIK-u smo v začetku poletja prip-  nas obiščejo.
       tev, naravnih parkov, turističnih agencij   ravili dve vrsti anket -  ankete o zado-                       Sabina Seme,
       in turističnih znamenitosti vključili tudi   voljstvu prebivalstva z razvojem turizma                       STIK Laško




        MUZEJ LAŠKO                             cu juliju odvija v Laškem. Na dan pred   njih, do aktualnih lepotcev iz katerih
                                                festivalom smo odprli razstavo stekle-  to žlahtno pijačo uživamo danes. Za-
        Pivo v kozarcu                          nih kozarcev Pivovarne Laško. Od tis-   nimivo je spremljati razvoj oblike ko-
                                                tih najstarejših, ko se je napis z imenom   zarcev in vrčkov iz katerih smo nekoč
           Po enoletnem premoru se je v Laškem   piva, ki se pije iz njih, prvič pojavil na   pili ter brskati po spominu kje, kdaj in
        ponovno zgodil festival Pivo in cvetje.
        Razmere so sicer dovoljevale malo več
        kot se je dogajalo, ampak pustimo po-
        drobnosti. Pomembno je, da se tradicija
        nadaljuje. Čeprav tudi preteklega leta v
        Muzeju Laško nismo izpustili in smo z
        razstavo, ki smo jo posvetili laškim pi-
        vovarjem ustvarili nekakšno vez med
        tistim, kar je bilo v nekdanji normal-
        nosti in tem, kar se nam dogaja danes.
           Ker se zelo hitro približuje okrogla
        in častitljiva obletnica Pivovarne Laško,
        smo tudi letos v našem in vašem muze-
        ju priredili dogodek, s katerim smo po-
        častili pijačo, kateri je med drugim ali
        pa najprej, namenjen in posvečen pra-
        znik, ki se že od leta 1963 redno v mese-




                                                                                                                           27
   22   23   24   25   26   27   28   29   30   31   32