Page 23 - Laski_Bilten_st74
P. 23

STIK

                                                                                        ga bodo preko znamke turistom in odje-
                                                                                        malcem predstavili kakovost kulinarike
                                                                                        iz domačega okolja. Edina Memić je tako
                                                                                        predstavila celovito znamko s prenov-
                                                                                        ljenim logotipom in ponudniki, ki si jih
                                                                                        lahko ogledate  tudi pod rubriko  Okusi
                                                                                        Laško na STIK-ovi spletni strani.
       NA STIKU OB VSTOPU

       V JESEN Z                                                                        Kmetija Slapšak

       INOVACIJAMI NA                                                                      Tako kot lani so tudi letos predstavili

       PODROČJU TURIZMA                                                                 primer dobre prakse. Tokrat je svoje iz-
                                                                                        kušnje na področju turizma predstavil
                                               Laškega ter Intramreža. Slednja bo vsem   Jernej Slapšak, eden izmed predstavni-
         V prvem jesenskem tednu so na STI-    njenim uporabnikom omogočala  lažje      kov turistične kmetije Slapšak, ki je po-
       KU spet organizirali konferenco na po-  lansiranje svojih kapacitet, dogodkov in   znana predvsem po polhovi jami, ostan-
       dročju lokalnega turizma, ki je bila na-  kulinarične ponudbe za vse, ki obiskujejo   ku nekdanjega rudnika, kjer si lahko po
       menjena tako različnim turističnim      spletno stran, kar za vse ponudnike stori-  vodenem ogledu po rovu privoščite tudi
       ponudnikom, odjemalcem kot zaintere-    tev v občini Laško pomeni zastonj rekla-  kulinarično razvajanje z domačimi dob-
       sirani javnosti. Letošnja rdeča nit je bila   miranje.                           rotami.
       tako kot lansko leto pomoč vsem lokal-
       nim ponudnikom na področju turizma,
       da le ti svoje kapacitete, kulinarične iz-  Novo doživetje v Laškem s            Mreženje je ključno za pridobivanje
       delke in turistične ideje lažje lansirajo   »pivocvetnim« potepom ali            gostov
       na trg.                                 spoznajte »HONEYBREW TOUR«
                                                                                           Kot zadnje so poslušalci prisluhnili
                                                  V STIKU ne počivajo z inovacijami     predstavitvi partnerske mreže #myLaško
       Za lažje komuniciranje stisni           in novostmi na področju doživljajev. Le-  za interno komuniciranje in praktične-
       #MYLAŠKO                                tos so se na konferenci predstavili s po-  mu prikazu uporabe družabnih medijev
                                               polnoma novo znamko doživljajskega       v turizmu, kjer so lahko obiskovalci na
         Lani so se  na  STIKU Laško predsta-  turizma, ki so jo razvili v sodelovanju z   lastnih primerih ustvarili navidezne pro-
       vili z novo komunikacijsko platformo    agencijo Nea Culpa, s katero bodo kan-   file, s katerimi so se naučili, na kakšen
       #MYLAŠKO preko katere so lokalno jav-   didirali na STO za izbor za 5-zvezdično   način privabiti večje število zainteresira-
       nost spodbudili k uporabi t. i. ključnika,   doživetje. Pivocvetni potep, ali angleško   nih odjemalcev.
       s katerim ime Laško, predvsem na dru-   Honeybrew Tour je tura z aktivno ude-       Tovrstne konference so primer odlične
       žabnih omrežjih, ponesejo v svet. Če je   ležbo in animacijo gostov, ki povezuje   geste Občine ter Centra za šport, turizem,
       lani uporaba ključnika z angleško pre-  najboljše, najbolj avtentično v ponudbi   informiranje  in  kulturo  Laško,  ki  vsem
       dlogo »MY«, torej »MOJ« dvignila kar    Laškega na inovativen način.             manjšim in večjim turističnim ponudni-
       nekaj prahu, so letos preko grafov, ki so                                        kom iz lokalnega okolja namenijo Pro
       prikazovali obiske spletne strani, Google                                        bono izobraževanje, kjer se poslušalci sre-
       oglaševanja ter uporabe Facebooka in    Ste že okusili Laško?                    čajo z najnovejšimi tehnikami reklamira-
       Instagrama dokazali, da so preko plača-                                          nja, mreženja in vključevanja v turizem,
       nih oglasov ime našega mesta med tuji-     V sodelovanju z Občino Laško so na    hkrati pa jih pozovejo k medsebojnemu
       mi in domačimi uporabniki pospešili za   STIKU že lani začeli z razvojem znamke   povezovanju, brez katerega turizem v tako
       več kot 70 odstotkov. Novost letošnjega   Okusiti Laško, kjer so s pozivanjem vseh   majhnem okolju s tako pestro ponudbo ne
       leta so prenovljena spletna stran, blog, na   ponudnikov iz lokalnega okolja pripravi-  zmore obstajati!
       katerem lahko berete o osebnih zgodbah   li enovit načrt kulinarike, preko katere-                          Špela Juhart





























                                                                                                                           23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28