Page 50 - LaskiBilten_st95_NR
P. 50

VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE

                                                                    nost učiteljev, da bi vpeljali novosti v vzgojno-izobraževalno
                                                                    delo ter izboljšali kakovost poučevanja. Z novimi znanji smo že-
                                                                    leli vplivati na resne izzive, kot so vrstniško in spletno nasilje, ki
                                                                    so ga prav pogosto deležni tudi učenci s posebnimi potrebami.
                                                                      V sklopu projekta smo izvedli tri izobraževalne obiske na de-
                                                                    lovnem mestu. Petdnevno sledenje je potekalo na Osnovni šoli
                                                                    Erdogana Sahinogluja v Adani v Turčiji od 7. do 11. marca 2022,
                                                                    tridnevno na Osnovni šoli Trnjanska v Zagrebu na Hrvaškem
                                                                    od 5. do 8. aprila 2022 ter tridnevni obisk na Osnovni šoli Đure
                                                                    Prejca v Desiniću na Hrvaškem od 25. do 27. maja 2022. Na
                                                                    vsak izobraževalni obisk sta odšli po dve učiteljici. Poleg učenja
                                                                    in spoznavanja različnih aplikacij, programov in uporabe IKT
                                                                    smo opazovali tudi, kako vključujejo učence s posebnimi po-
                                                                    trebami. Seznanili smo se z njihovim šolskim sistemom, pred-
       strokovne komisije so bili učenci naših dveh šol, v primerjavi z   nostmi in slabostmi. V popoldanskem času pa smo odkrivali
       nekaterimi drugimi šolami, zelo dobro pripravljeni, za kar gre   njihovo kulturo, naravne in družbeno-geografske značilnosti.
       zahvala vsem mentorjem. Izmed vseh devetnajstih pevskih točk   Udeležili smo se treh tečajev. Tečaja Emotional intelligen-
       je strokovna komisija izbrala polfinaliste. V kategoriji od 1. do   ce: identify, harness ąnd manage emotions se je udeležila šol-
       5. razreda sta se v polfinale uvrstila Neja Mastnak Zupanc z OŠ   ska psihologinja od 7. do 11. marca 2022 v Barceloni, kjer so se
       Primoža Trubarja Laško in Anže Stopar z OŠ Antona Aškerca    udeleženci tečaja seznanili z razumevanjem pomena čustvene
       Rimske Toplice. V kategoriji od 6. do 9. razreda so postale pol-  inteligence v sodobnem izobraževanju in na delovnem mestu,
       finalistke duet Neli Ela Guček in Veronika Padežnik z OŠ Pri-  metodami za preprečevanje in reševanje konfliktov z uporabo
                                                                    spretnosti socialnega in čustvenega učenja SEL ter pogloblje-
       moža Trubarja Laško ter Naja Tovornik z OŠ Antona Aškerca    nega razumevanja odnosa med mislimi in čustvi. Tečaja ICT in
       Rimske Toplice. Dogodek je v sodelovanju z Radiem Celje pod-  the classroom se je udeležil specialni pedagog od 10. do 15. ok-
       prla Občina Laško. Vsem nastopajočim čestitamo za lep nastop   tobra v Veroni, kjer je izpopolnil svoje znanje in spretnosti pri
       in držimo pesti za uvrstitev v finale.                       uporabi informacijsko-komunikacijske tehnologije v učilnici.
                                                    Mateja Škorja   Seznanil se je z različnimi orodji, ki omogočajo večjo motivaci-

                                                                    jo učencev ter ustvarjalno poučevanje. Med drugim je spoznal
                                 Upam si komunicirati in            Padlet, Socrative, Kahoot, Edpuzzle, AnswerGarden +, Rubric
                                 uporabljati IKT                    Maker, StudyStack ter Screencast-O-matic. Tečaja Cultivating
                                                                    diversity and inclusion se je udeležil ravnatelj šole od 13. do 18.
         Na Osnovni šoli Primoža Trubarja Laško izvajamo večinski   februarja 2023 v Gentu. Seznanil se je z aplikacijami, informa-
       osnovnošolski program ter prilagojeni program z nižjim izo-  cijsko-komunikacijsko tehnologijo, ki omogoča vključevanje
       brazbenim standardom. Naša vizija temelji na znanju, strpnos-  različnih skupin učencev v razred, z različnimi tehnikami za iz-
       ti, kvaliteti in sodelovanju. Prizadevamo si, da ustvarjamo zdra-  boljšanje komunikacije ter spodbujanja vključenosti in raznoli-
       vo šolsko okolje, se držimo pravil lepega vedenja, spodbujamo   kosti v razredu. Spoznal je načine, kako zmanjšamo predsodke
       vključevanje ter uvajamo inovativne metode učenja in pouče-  in stereotipe ter kako se soočimo z medkulturnimi komunika-
       vanja. Da bi dosegli zastavljene cilje, se kot šola vključujemo v   cijskimi ovirami ter kako le-te premagamo. Koordinatorica pro-
       različne projekte, med drugim tudi v Erasmus+ in eTwinning.   jekta se je udeležila spletnega izobraževanja Buliding a school
         Tako smo 28. februarja 2023 zaključili naš drugi Erasmus+   digital strategy with the SELFIE tool ter webinarjev z naslovom
       projekt Upam si komunicirati in uporabljati IKT (informacij-  Supporting teacher digital capacity with SELFIE for teachers.
       sko-komunikacijsko tehnologijo). S projektom smo želeli učen-  SELFIE je brezplačno orodje, zasnovano za pomoč šolam pri
       cem omogočiti izkušnjo aktivnega navezovanja stikov s sovr-  vključevanju digitalnih tehnologij v poučevanje, učenje in oce-
       stniki iz tujine, udejstvovanja, sodelovanja in vključevanja tudi   njevanje ter brezplačno orodje za samorefleksijo učiteljev.
       ob pomoči informacijsko-komunikacijske tehnologije. Želeli     Izvedli smo tri skupinske mobilnosti učencev. Petdnevne mo-
       smo jim omogočiti priložnosti za formalno učenje pri pouku in   bilnosti na Osnovni šoli Semihe Akdegirmena v Adani v Turčiji
       neformalno učenje ob spoznavanju tujega jezika, navad in kul-  sta se udeležila dva učenca s posebnimi potrebami od 7. do 11.
       tur. Preko uporabe eTwinninga, tečajev in izobraževalnih obi-  marca 2022. Tridnevna skupinska mobilnost učencev je pote-
       skov na delovnem mestu smo želeli izboljšati digitalno pisme-  kala na Osnovni šoli Trnjanska v Zagrebu na Hrvaškem od 5.

























       50
   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54   55