Page 21 - LaskiBilten_st95_NR
P. 21

STIK

       vil iz razpisa, naročilo pa ne sme biti višje od 80 tisoč evrov.  Organizatorji srečanja so bili: Občina Laško, STIK, Kmetij-
         V okviru projekta LAS Raznolikost podeželja za razvoj ur-  sko-gozdarski zavod Celje – izpostava Laško in Thermana La-
       banih središč sta bili predstavljeni dve novi možnosti proda-  ško.
       je lokalnih pridelkov in izdelkov. Prodajne hladilne avtomate
       je predstavil Peter Oprčkal iz Kmetijske zadruge Laško, cubie   15. marca se je v Thermani Laško odvijala delavnica o ra-
       hiške pa Sandra Barachini iz Občine Laško. V okviru omenje-   zvoju prepoznavne destinacijske pivovske kulinarike in do-
       nega projekta je bil predstavljen tudi natečaj za pripravo jedi   živetij, ki jo je vodil dr. Janez Bogataj. Na njej smo se udele-
       in prehranskih izdelkov z laškimi pivi, katerega namen je pre-  ženci seznanili tudi z nekaterimi dobrimi praksami uporabe
       poznavnost destinacije Laško po skoraj 200-letni tradiciji var-  laških piv v prehranskih izdelkih, ki so jih predstavili Darja
       jenja piva nadgraditi z razvojem in oblikovanjem prepoznavne   Šolar iz Čebelarstva Šolar, Andrej Škorja iz Medenega butika
       ponudbe jedi z laškimi pivi. Cilj natečaja je spodbuditi gostin-  in čokoladnice Škorja, Avgust Sinkovič s kmetije Sinkovič in
       ske ponudnike in ponudnike prehranskih izdelkov na območju    Nina Koščak s kmetije Krokarca. Thermanina gostinska eki-
       LAS Raznolikost podeželja k razvoju in oblikovanju prepoznav-  pa je navdušila z vrhunskim ribjim pivskim menijem. Pred-
       ne ponudbe jedi in prehranskih izdelkov, ki kot sestavino vklju-  stavljena so bila piva Pivovarne Laško, Pivovarne Karakter
       čujejo laška piva ter s tem obogatiti gastronomsko ponudbo de-  in dve butični pivi Thermane Laško. Rezultati natečaja bodo
       stinacije.*                                                   znani v drugi polovici aprila. Z novonastalo destinacijsko po-
         Strokovnemu delu srečanja je sledila slavnostna podelitev   nudbo vas bomo z veseljem seznanili v naslednji številki La-
       certifikatov kakovosti KBZ Okusiti Laško, ki jih je podelil žu-  škega biltena.
       pan. Dogodek je odlično in navdihujoče moderirala Nina Pa-
       der Topole. Po zaključenem uradnem delu borze so se aktivno-                    Marina Bezgovšek in Polona Zorko (STIK),
       sti medsebojnega mreženja nadaljevale. Thermana Laško je na                               Edina Memić (Občina Laško) in
       pogostitvenih mizicah pripravila dobrote iz lokalnih sestavin,                               Jožica Krašovec (KGZ Celje –
       ki so vse udeležence srečanja navdušile tako po okusu kot po                                            izpostava Laško)
       izgledu.                                                                                              Foto: Boris Vrabec




       Promocija turističnih produktov                                                     Poudarek nastopa na sejmu je bil na
       preživljanja prostega časa v                                                     ponudbi aktivnosti oddiha v naravi (po-
       destinaciji Laško na 33. sejmu                                                   hodništvo, kolesarstvo, turizem na kme-
       turizma Alpe-Adria 2023                                                          tijah …), zato smo prvi dan sejma skupaj
                                                                                        s člani KD Anton Aškerc Rimske Toplice
         V  sklopu  33.  sejma  Alpe-Adria  2023                                        predstavili turistično-tematsko pohodno
       smo 16. in 17. februarja promovirali pro-                                        pot Aškerčeva pot, ki je v letu 2022 so-
       dukte aktivnega preživljanja prostega                                            delovala na tekmovanju Turistične zveze
       časa v destinaciji Laško. Sejem je odlič-                                        Slovenije in Zavoda za gozdove Slovenije
       na priložnost za interakcijo iz oči v oči                                        za Naj tematsko pot.
       oz. ponudnik - povpraševalec, ki je kljub                                           Na sejmu se je predstavljalo veliko šte-
       vedno bolj dominantni »digitalni dobi«                                           vilo destinacij, turističnih agencij, po-
       še vedno eden najbolj učinkovitih nači-                                          nudnikov počitnic, potovanj, doživetij,
       nov poslovanja. Čas na sejmu smo izko-                                           razvedrila, kulinaričnih užitkov ter po-
       ristili tudi za sestanke in srečanja s par-                                      nudnikov  drugih  storitev  in  opreme  za
       tnerji iz regije za še boljše sodelovanje in                                     turizem, zlasti za aktivno preživljanje
       povezovanje ter za obisk zanimivih pre-                                          prostega časa. Sejem je bil vse dni dobro
       davanj in delavnic iz bogatega nabora                                            obiskan.
       spremljevalnega programa sejma.                                                                    Dean Muhovec, STIK




       Srečanje Mreže kolektivnih              ganje višje dodane vrednosti tovrstnih   nih kategorij, promocijo, izzive in pri-
       blagovnih znamk vzpostavljenih          izdelkov in storitev.                    mere dobrih praks. Kot primer novih
       po modelu Izvorno slovensko na             Vodenje Mreže z letošnjim letom prev-  prodajnih poti je koordinatorka KBZ
       destinaciji Rogla-Pohorje               zema Turizem Bohinj, ki bo koordiniral   Dobrote Dolenjske predstavila možnost
                                               vse  potrebne  aktivnosti.  Na  srečanju  je   prodaje  najbolj  reprezentativnih  izdel-
         V petek, 24. marca, sem se kot koor-  bil potrjen plan aktivnosti. Najprej bo   kov vsake od KBZ pod skupnim ime-
       dinatorka kolektivne blagovne znamke    vzpostavljena skupna spletna stran in    nom Izvorno slovensko v ljubljanski tr-
       (KBZ) Okusiti Laško udeležila srečanja   skupen promocijski katalog vseh KBZ. V   govini Dobrote Dolenjske. Dogovorjeni
       Mreže KBZ po modelu Izvorno Sloven-     nadaljevanju leta sledijo udeležbe na sej-  so bili termini za srečanja koordinatorjev
       sko. Mreža je bila vzpostavljena  v letu   mih, oblikovanje skupnih študijskih tur,   s prenosom znanj na temo certificiranja
       2022 z namenom doseči boljšo informi-   darilnih paketov, doživetij, izdelkov in   doživetij. KBZ Okusiti Laško z letošnjim
       ranost  in  ozaveščenost  vseh  javnosti  o   pridelkov z možnostjo prodaje tudi pre-  letom pristopa h kategoriji ocenjevanja
       pomenu lokalno pridelane in predelane   ko skupne e-trgovine.                    doživetij, v prihodnjem letu pa tudi pri-
       hrane, storitev in doživetij s čim manjšim   Na srečanju smo koordinatorji vseh   reditev. Na lanskem ocenjevanju je stro-
       ogljičnim odtisom ter posledično dose-  KBZ predstavili trenutno stanje ocenje-  kovna komisija zaradi izjemnosti inova-

                                                                                                                           21
   16   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26