Page 49 - LaskiBilten_st92_zaSplet
P. 49

VZGOJA IN IZOBRAŽEVANJE

         Izkoristili bomo vse, kar nam ponuja                                              Da otrok lahko goji misli, da ima svo-
       narava. Ta bo postala učilnica za učenje,                                        bodo in daljavo, mu moramo zagotoviti
       motivacijo, igro ali zgolj druženje s pri-                                       primeren učni prostor. Najbolj prime-
       jatelji. Za nas ne bodo ovira niti vreme                                         ren učni prostor je gozd, kjer otrok lahko
       niti letni časi. Vse bomo izkoristili sebi v                                     opazuje, pridobiva nova doživetja in vti-
       prid in iz tega izluščili vse, kar se bo dalo,                                   se. Gozd te usmerja k tvoji lastni naravi,
       ker vemo, da bo to pozitivno vplivalo na                                         kjer najdeš sebe v odnosu do snovi. Za-
       naše počutje, zdravje in dobro voljo. Pri                                        prt učni prostor ne more zagotoviti toliko
       vsem tem pa bomo dobro ozaveščeni za                                             ponotranjenega znanja kot učni prostor v
       trajnostni razvoj preko izkustvenega uče-                                        naravi (Šubic, 2012).
       nja o vseh naravnih danostih, ki nam jih
       ponuja naravno okolje.                                                           Vir:            »Sovice« z Anjo in Vesno
         Pravijo, da je gozd najlepša učilnica in                                       Šubic, J. (2012). Gozd kot učilnica za vse predmete ot-
       vir idej, v katerem se skriva vse in še več.  Joga pod drevesom                  rok vseh starosti. Trajnostni razvoj, 6(172), 81-82.





                                               Marko Sajko, učiteljice Karmen Povh,
                                               Cvetka Teršek, Jasna Lapornik, Saša Ne-
                                               mec Tahirović, Katarina Lokošek ter po-
                                               močnik ravnateljice Glasbene šole La-
                                               ško-Radeče, gospod Marko Razboršek.
       Prvi šolski dan na PŠ Vrh nad              Starejši učenci so jih toplo sprejeli in
       Laškim                                  jih ob petju pospremili do njihove učil-
                                               nice. Učiteljica Karmen jih je začarala s
         Kdor čaka, dočaka pravi pregovor in   čarobnim prahom.
       tudi mi smo ga (jih) dočakali. Prvi šol-   In kaj bi bil prvi šolski dan brez tor-
       ski dan, seveda. Čeprav sončnih žarkov   tice? Ta je prvošolčke  čakala na koncu
       nismo dočakali, nam to ni pokvarilo pri-  našega druženja. Poslovili smo se, a le za
       jetnega in slavnostnega vzdušja. Šolski   kratek čas. Naslednji dan je učence čaka-
       prag podružnične šole Vrh nad Laškim    la že »prava« šola.
       je prvega septembra prestopilo 25 pogu-    Dragi prvošolci in ostali učenci. Učite-  Naj vas skozi šolsko leto vsak dan
       mnih učencev od 1. do 5. razreda, med   ljice se veselimo šolskega leta, ki je pred   spremlja modrost medvedka Puja: «Ob-
       njimi šest prvošolcev, ki so se radovedno   nami. Verjamemo, da ga bomo skupaj   ljubi mi, da si boš za vedno zapomnil, da
       podali v svet znanja, pisanja, iger in no-  oplemenitili z uspešno opravljenimi iz-  si pogumnejši, kot verjameš, močnejši,
       vih prijateljev.                        zivi, medsebojno pomočjo, zaupanjem,     kot izgledaš, in pametnejši, kot misliš.”
         S spodbudnimi besedami so jih v novo   razumevanjem, prijateljstvom in dobro   Srečno.
       obdobje  pospremili  ravnatelj,  gospod   voljo.                                              Kolektiv PŠ Vrh nad Laškim





                              70 let šole na »Vili« in 180 let
                              šolstva v Zidanem Mostu

                                Šola v domačem kraju je prostor, ki
                              združuje veliko ljudi - otroke, starše,
                              učitelje, krajane. Je temelj za napredek
                              domačega kraja in tega so se zaveda-
                              le mnoge generacije pred nami. Z iz-
      gradnjo železnice je Zidani Most še pridobil na pomembnosti
      in tako se je pokazala tudi potreba po sistemiziranem šolanju
      otrok.
         V letošnjem šolskem letu smo 9. 6. 2022 praznovali 70 let
      naše šole in obeležili 180-letnico šolstva v Zidanem Mostu.   Foto: Lilijana Ratej
         V šolski avli, kjer je potekala prireditev, se je poleg župana
      Franca Zdolška, ravnateljev naše in sosednjih šol in vrtca, pred-  nju obletnice, sta v svojem govoru poudarila tudi župan Franc
      stavnikov KS, krajevnih društev, predstavnikov sveta zavoda,   Zdolšek in ravnatelj OŠ Antona Aškerca Rimske Toplice Andrej
      nekdanjih učiteljev, učencev in staršev zbralo veliko ljudi. Ot-  Podpečan.
      roci naše šole in vrtca, bivši učenci in šolski band AART so s   V zgornji avli šole je bila na ogled tudi razstava fotografij šte-
      plesom, recitacijami, igro in glasbo predstavili šolo nekoč in da-  vilnih generacij otrok, stari učni pripomočki, učbeniki, zvezki
      nes. S prisrčnim programom so popestrili prireditev in obudili   in zanimivosti iz obdobja gradnje in otvoritve šole pred 70 leti.
      spomine na šolske dni. Pomen šole za kraj, pridobitve in preno-  Mnogi obiskovalci so se našli na fotografijah in v sproščenem
      vo nekaterih prostorov v zadnjih letih ter čestitke ob praznova-  klepetu ob ogledu razstave obujali spomine na svojo mladost.

                                                                                                                           49
   44   45   46   47   48   49   50   51   52   53   54