Page 23 - LaskiBilten_st91_NR
P. 23

STIK

                                                                                        stne in inovativne ponudne Čebelarstva,
                                                                                        lectarstva in apiterapije Šolar predstavila
                                                                                        Darja Šolar.
                                                                                           Posebna pozornost je bila namenjena
                                                                                        tudi pregledu različnih prodajnih mož-
                                                                                        nosti certificiranih lokalnih pridelkov
                                                                                        ter prehranskih in rokodelskih izdel-
                                                                                        kov za različne ciljne skupine. Znamka
                                                                                        Okusiti Laško ima na tem področju ve-
                                                                                        lik deficit pred ostalimi znamkami, saj
                                                                                        je z zaprtjem trgovine Laščanka dostop
                                                                                        do sveže zelenjave in sadja ter izdelkov s
                                                                                        krajšo dobo trajanja (mleko in mlečni iz-
                                                                                        delki, kruh in krušni izdelki …) mogoč le
                                                                                        na sredinih dopoldanskih Domačih ko-
                                                                                        tičkih, na sobotni laški tržnici in Laškem
                                                                                        sejmu, prvi petek v mesecu. Kot najbolj
                                                                                        uspešne oblike prodaje so se izkazale tr-
                                                                                        govine s celotno lokalno prehransko in
                                                                                        rokodelsko ponudbo, ki delujejo pod
                                                                                        okriljem javnih zavodov na področju
                                                                                        turizma in pod isto streho združujejo
                                                                                        tudi prostore za kulinarične delavnice,
                                                                                        predstavitve in dogodke za večje skupi-
                                                                                        ne obiskovalcev. Ena takih je tudi Hiša
                                                                                        dobrot v Metliki, ki temelji na širjenju
                                                                                        mreže ponudnikov, povečanju dostopa
                                                                                        do lokalne samooskrbe in nudenju po-
                                                                                        moči  belokranjskim ponudnikom pri
                                                                                        nastopu na trgu. Trgovina v obsegu 84
                                                                                        m² je opremljena za prodajo vseh se-
                                                                                        gmentov ponudbe in je dobro obiskana
                                                                                        tako s strani domačinov kot s strani tu-
                                                                                        ristov.

       Obnova stare hiše v Metliki v HIŠO DOBROT BELE KRAJINE je bila financirana z LAS sredstvi. Združuje pro-  Žal je bila pred nekaj dnevi podana
       store za kulinarične delavnice, predstavitvene in degustacijske prostore za obiskovalce (do 60 oseb) in trgovino z   informacija, da v t. i. Laški hiši, odlič-
       lokalno hrano ter rokodelskimi izdelki. Trgovina je ključnega pomena tako za samooskrbo prebivalcev Metlike kot   no obnovljeni in nadvse sodobno opre-
       za uspešno trženje lokalnih pridelkov in izdelkov obiskovalcem kraja.
                                                                                        mljeni stavbi za izvajanje predvsem
                                                                                        kulinaričnih dogodkov, ki naj bi svoja
       razvoja in različnost interesov požlahtni-  skromna, kar je škoda, glede na to, da   vrata odprla jeseni in je bila financirana
       ti v skupno dobro celotne destinacije?   znamka močno prispeva k izpostavlje-    z LAS sredstvi, trgovine ne bo. Čeprav
         Naj kot primer dobre prakse na tem    ni trajnostni prireditve. Je pa sodelujoče   je slednje zares težko razumeti, pa v
       področju izpostavim sodelovanje znam-   ponudnike zelo lepo vključila v svoj pro-  znamki Okusiti Laško ostajamo kon-
       ke Okusiti Laško na letošnjem Guštfestu.   gram Zveza Možnar, za kar se ji vsi sode-  struktivni in podajamo predlog rešitve:
       Ker je prireditev obširneje predstavljena v   lujoči zahvaljujemo. Kratka predstavitev   vse skupine obiskovalcev Laške hiše naj
       samostojnem članku, se v okviru sestav-  ponudbe znamke je bila naknadno pred-   imajo v paketu ponudbe tudi obisk bli-
       ka kot koordinatorica znamke organiza-  stavljena tudi v e-turističnih novicah Sti-  žnje Trgovine Katka, sicer članice znam-
       torjem zahvaljujem za celovito vključitev   ka, dne 27. 7., in si jo lahko preberete na   ke Okusiti Laško, ki se ji omogoči nakup
       ponudbe okusov Laškega in njeno odlič-  Medijskem središču spletne strani lasko.  opreme, da bo lahko poleg že obstoječe
       no promocijo. Na stojnicah so sodelovali   info.                                 lokalne ponudbe z daljšim rokom traja-
       Čebelarstvo, lectarstvo in apiterapija Šo-  Naj ob zaključku prispevka omenim    nja omogočala tudi dostop do bogate lo-
       lar, Medeni butik in čokoladnica Škorja,   še predstavitev znamke Okusiti Laško   kalne ponudbe svežih pridelkov in pre-
       Naravni izdelki Cepuš, Kmetija Pertinač,   v Črnomlju, v okviru festivala Jurjeva-  hranskih izdelkov.
       Kmetija pr‘Kofetl, Kmetija Korbar, Kme-  nje 2022 in konstituiranja nove kolek-     Z upanjem, da bomo lahko v sep-
       tija Dimec, Kmetija Krokarca, Kmetija   tivne blagovne znamke Belokranjsko.      tembru in  oktobru  izvedli  redno letno
       Sinkovič, Kmetija Zeme in Žganjarstvo   Organizatorji predstavitve, Razvojno in-  ocenjevanje za pridobitev pravice do
       Zajec. Veselimo se sodelovanja pri prip-  formacijski center Bela Krajina in sluša-  uporabe znamke Okusiti Laško, vas va-
       ravi in izvedbi dogodka v 2023.         telji – bodoči ponudniki novoustanovlje-  bim k spremljanju vsebin na FB Okusiti
         S pestro in raznoliko stojnično po-   ne znamke so dokazali, da njihov slogan   Laško ter spletnih obvestil Občine Laško
       nudbo so nekateri člani znamke Oku-     – Bela krajina, dežela srčnih ljudi – še   in Stika. Želim vam prijeten preostanek
       siti Laško sodelovali tudi v okviru festi-  kako drži. Z velikim zanimanjem so pris-  poletja.
       vala Laško pivo in cvetje, na občinskem   luhnili predstavljenim praksam graditve
       dvorišču. Promocija ponudbe znamke je   znamke in prednostim vključitve vanjo,                        Marina Bezgovšek,
       bila s strani organizatorja prireditve zelo   ki jim jo je ob pregledu bogate, raznovr-  koordinatorica znamke Okusiti Laško

                                                                                                                           23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28