Page 23 - LaskiBilten_st88_NR
P. 23

STIK

                                          VZPOSTAVLJENA                                                 vzpostavljenih po mo-
                                          MREŽA KOLEKTIVNIH                                             delu Izvorno sloven-
                                          BLAGOVNIH ZNAMK                                               sko  in odprli vpogled
                                          IZVORNO SLOVENSKO                                             v njihov skupni na-
                                                                                                        daljnji razvoj. Možnos-
                                            Na svečanem sreča-                                          ti nadaljnjega razvoja
                                          nju 31. januarja 2022 je                                      skupne platforme sta
                                          bila vzpostavljena Mre-                                       komentirala Sašo Kru-
       ža kolektivnih blagovnih znamk (KBZ), oblikovana po mode-                                        mpak, direktor pod-
       lu Izvorno slovensko. Eden izmed ustanovnih partnerjev Mreže                                     jetja Halki, d. o. o., in
       KBZ je tudi KBZ Okusiti Laško.                                                                   Gaber Terseglav, direk-
                                                                                                        tor podjetja Optifarm,
                                    Kolektivne blagovne znamke so                                       d. o. o.
                                    v zadnjih 10 letih postale po-                                         V tretjem sklopu
                                      membno orodje razvoja po-                                         srečanja smo koordi-
                                       deželja  v pametne  ruralne                                      natorice vseh kolektiv-
                                       destinacije s kreativnimi in                                     nih blagovnih znamk,
                                       uspešnimi ponudniki ter                                          oblikovanih po mode-
                                       povezovalci, najpogosteje                                        lu Izvorno slovensko,
                                       destinacijskimi organizaci-                                      predstavile   primere
                                      jami. Slednje so vzpostavlja-  kreativnih pristopov razvoja, trženja in povezovanja ponudni-
                                     nje KBZ razumele kot enega     kov, ki pomembno gradijo prepoznavnost posameznih pode-
                                   prvih ukrepov strateške priho-   želskih destinacij. Predstavitve so pokazale neizmerno pestrost
                                dnosti celotne destinacije.  Ponu-  ponudbe in številne priložnosti njenega povezovanja med posa-
                         dnikom se je s certificirano ponudbo po-   meznimi vključenimi znamkami. Dr. Jana Vilman in dr. Tanja
       večal trg, potrošniki pa so že spoznali, da kolektivna blagovna   Lešnik Štuhec sta ob zaključku srečanja povzeli ključne razvojne
       znamka ni samo še ena znamka, ampak ji velja zaupati.        usmeritve certificirane ponudbe.
         Na srečanju je 12 ustanovnih partnerjev, in sicer 11 KBZ
       – Okusiti Laško, Bohinjsko/From Bohinj, Okusi Rogle, Dob-
       rote Dolenjske, Srce Slovenije, Idrija izbrano, Jeruzalem Slo-
       venija, Blejski lokalni izbor, Sevnica Premium, Naše najboljše
       in Iz Doline Soče ter podjetje ProVITAL, podpisalo pogodbo
       za članstvo v Mreži KBZ, oblikovani po modelu Izvorno slo-
       vensko. Prizadevali si bomo za skupen strateški razvoj in pre-
       nos znanj, izkušenj in spretnosti, skupne raziskovalne aktivno-
       sti, prijave na razpise ter vzpostavitev modela platforme, ki bo
       omogočil informiranje, komuniciranje, trženje, prodajo, logisti-
       ko, distribucijo in evalviranje certificirane ponudbe visoke ka-
       kovosti in lokalne dodane vrednosti vsake KBZ.
         Glavni namen vzpostavljene mreže KBZ je doseči boljšo in-
       formiranost in ozaveščanje vseh javnosti o pomenu lokalno
       pridelane in predelane hrane, storitev in doživetij s čim manj-  Srečanje je zaključil Klemen Langus s povabilom na nasled-
       šim ogljičnim odtisom ter posledično bolj povezano prodajo   nje druženje in skupno predstavitev, ki bo potekalo v sklopu
       certificirane ponudbe po cenah, ki so skladne s pričakovanji   Mednarodnega festivala alpskega cvetja v Bohinju od 27. 5. do
       ozaveščenih kupcev.                                          12. 6. 2022.
         Srečanje je potekalo v treh sklopih. V prvem sklopu je zbra-
       ne pozdravil gostitelj, gospod Klemen Langus, direktor Turizma
       Bohinj, nato smo prisluhnili gospe Kseniji Flegar, vršilki dolž-
       nosti generalnega direktorja Direktorata za turizem pri MGRT,
       gospodu Branku Ravniku, generalnemu direktorju Direktora-
       ta za kmetijstvo in gospe Iloni Stermecki, vršilki dolžnosti di-
       rektorja Slovenske turistične organizacije. Svečane listine vsto-
       pa v Mrežo KBZ, vzpostavljenih po modelu Izvorno slovensko
       sta podelila prof. dr. Janez Bogataj, član Akademije Izvorno slo-
       vensko in doc. dr. Tanja Lešnik Štuhec, avtorica modela Izvorno
       slovensko.
         V drugem sklopu srečanja je o pomenu povezovanja gospo-
       darstva in izobraževalnih institucij spregovorila prodekanka za
       raziskovalne zadeve Fakultete za turizem Univerze Maribor izr.
       prof. dr. Maja Turnšek. Študentje magistrskega študija Fakul-
       tete za turizem so pod vodstvom doc. dr. Tanje Lešnik Štuhec,
       predavateljice Mojce Polak in asistenta Nejca Pozveka predsta-                                         Foto: Mitja Sodja
       vili poglobljeno raziskavo o kolektivnih blagovnih znamkah,                              STIK Laško in ProVITAL, d. o. o.

                                                                                                                           23
   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27   28