Page 22 - LaskiBilten_st86_NR
P. 22

STIK

       Odprta vrata Laškega - poletna          predhodne najave. V ponudbi je bilo      so nastale številne oglasne kreative, ki so
       ponudba doživetij v destinaciji         zbranih dvajset raznolikih doživetij, pri-  obiskovalce pozivale k obisku in delitvi
       Laško                                   mernih za različne ciljne skupine. V sklo-  svojih doživetij prek družbenih medijev
                                               pu kampanje, ki je potekala v digitalnih   z uporabo ključnikov #myLaško in #La-
         Od pomladi do jeseni smo v STIK-u v   in tiskanih medijih na slovenskem trgu,   škoOpenPoints.
       sodelovanju s turističnimi
       ponudniki destinacije La-
       ško izvajali promocijsko
       kampanjo  Odprta vrata
       Laškega/Laško Open Po-
       ints.
         Namen kampanje je
       predstavitev in dvig pre-
       poznavnosti  turističnih
       ponudnikov in promoci-
       ja doživetij v destinaci-
       ji  po  meri posameznika.
       Predstavlja programe tu-
       rističnih ponudnikov po
       vnaprej znanem urniku,
       kar predvsem individual-
       nim obiskovalcem mar-
       sikje omogoča obisk brez





       Promocijska kampanja Zavrti             in med) in z njimi povezanimi doživetji -   nudnikov produkta v destinaciji - Ther-
       flaško. Obišči Laško!                   Pivocvetni potep, Escape Room Enigma-    mane Laško in Rimskih term. Za namene
                                               rium Laško, Gremo na pivo s pivovarjem,   kampanje je bila zasnovana tudi poseb-
         Pred vrhuncem poletne turistične se-  Unlock Laško in divja eleganca na gra-   na pristajalna stran Zavrti flaško. Obišči
       zone smo v STIK-u pripravili odmevne-   du Tabor Laško. Potekala je v on-line in   Laško!, ki je med drugim spodbujala k
       jšo promocijsko kampanjo z naslovom     off-line medijih na slovenskem, avstrijs-  sodelovanju v spletni nagradni igri za
       Zavrti flaško. Obišči Laško!, z namenom   kem in italijanskem trgu. Med pomemb-  doživetja, vključena v kampanjo.
       povečanja prepoznavnosti in konku-      nimi aktivnostmi je bilo tudi sodelovan-    Sredstva za izvedbo kampanje so izha-
       renčnosti destinacije Laško in Slovenije   je z vplivneži na družbenih omrežjih ter   jala  iz  naslova  »Javnega razpisa za so-
       kot butične in trajnostno naravnane des-  oglaševanje na billboardih na različnih   financiranje aktivnosti promocije tu-
       tinacije.                               lokacijah po Sloveniji. Pri slednjih smo   ristične ponudbe vodilnih destinacij v
         Kampanja je temeljila na ključnih pro-  se osredotočili na promocijo produkta   Sloveniji v letu 2021« Slovenske turis-
       duktih destinacije (termalna voda, pivo   zdravje in dobro počutje ter ključnih po-  tične organizacije. STO s sofinanciran-
                                                                                                        jem podpira promocijo
                                                                                                        35 vodilnih destinacij,
                                                                                                        med katere se skladno
                                                                                                        s Strategijo trajnostne
                                                                                                        rasti slovenskega turiz-
                                                                                                        ma 2017-2021 uvršča
                                                                                                        tudi Laško. STIK Laško
                                                                                                        je kot nosilec razvoja in
                                                                                                        promocije turizma vo-
                                                                                                        dilne destinacije Laško
                                                                                                        s  prijavo  projekta  Pro-
                                                                                                        mocija destinacije Laško
                                                                                                        na domačem in tujih tr-
                                                                                                        gih v letu 2021 kandidi-
                                                                                                        ral na prvem prijavnem
                                                                                                        roku razpisa in uspeš-
                                                                                                        no pridobil maksimal-
                                                                                                        no vrednost dodeljenih
                                                                                                        sredstev  sofinanciranja
                                                                                                        v višini 31.000 €.



                                                                                                                   STIK Laško

       22
       22
   17   18   19   20   21   22   23   24   25   26   27