Page 17 - Laski_Bilten_st73
P. 17

pivoincvetje.si











 Laško ostaja odličen







 festivalski gostitelj






                                                                                      cvetličarjem. Letošnji koncept cvetličnih
                                                                                      razstav se je izkazal za izjemno kreativne-
                                                                                      ga,  domiselnega  in  tudi  obiskovalcem
 Nadvse uspešna 55. izvedba festivala Pivo in cvetje                                  najbolj  privlačnega,  zato  so  razstave
                                                                                      zabeležile rekorden obisk. Organizatorji
                                                                                      smo uspeli na razstave privabiti tudi šte-
 Letošnja  55.  izvedba  festivala  Pivo  in  cvetje  Laško  je  v  celoti  uspela.   vilne glasbenike in tam posneti njihove
                                                                                      izjave  oz.  intervjuje.  Tudi  koncept  zbi-
 Vreme se je nekoliko poigralo z obiskovalci le v petek, sicer pa je festival         ranja žigov z vseh treh lokacij je priteg-
 spremljala vremenska sreča. Tudi zato smo v štirih dneh v Laškem ponovno             nil  zbiralce  in  na  koncu  smo  srečali  v
                                                                                      Laškem tudi mnogo ocvetličenih dam in
 zabeležili kar 75 tisoč obiskovalcev.                                                gospodov.

                                                                                      Posebna  zahvala  gre  tudi  kulturnim
                                                                                      sodelavcem festivala, Laški pihalni god-
 Festival se dogaja na prostem, zato vre-                                             bi  in  mažoretam,  ki  nosijo  pomemben
 menske okoliščine lahko bistveno vpliva-                                             delež pri ustvarjanju in izvedbi tradicio-
 jo na vsebinski del dogajanja, kot tudi na                                           nalnega  programa.  Enako  velja  tudi  za
 sam  obisk.  Kljub  negotovi  napovedi  za                                           Zvezo  Možnar,  ki  vsako  leto  organizira
 celotno drugo polovico festivalskega ted-                                            in izvede tradicionalno poroko po starih
 na, je bilo vreme, z izjemo začetka pet-  obdobje ter aktivnega sodelovanja v tradi-  jem sodelavcev PLU, z njihovimi idejami   šegah in običajih. Letos je bila izvedena
 kovega  večera,  vendarle  velik  zaveznik   cionalni povorki, je letos ob podpori PLU   in vsebinsko širino, brez katere festivala,   jubilejno  50-ič.  Še  enkrat  čestitamo
 organizatorjev,  pa  tudi  številnih  zvestih   uspešno zaživelo še nekaj projektov: Var-  kot ga poznamo že več kot pol stoletja,   mladoporočencema  Knez  Barbari  in
 ljubiteljev  glasbe.  Še  posebej  tistih,  ki   no je legendarno, ki ozavešča o odgovo-  ne bi bilo.  Mašek Nejcu, saj je bila poroka v resnici
 vsako  leto  festival  doživijo  pod  šotori.   rnem pitju, in Dvigni roke za Laško, ki   prava. Vse to bogati zavedanje o naši pol-
 Sobotni večer je privabil v Laško rekord-  postaja  neke  vrste  rockersko-glasbeni   Posebna  pohvala  letošnje  festivalske   preteklosti in hkrati gradi izjemno odgo-
 no  število  obiskovalcev.  Tudi  zato  letos   simbol  festivala  in  blagovne  znamke   izvedbe  gre  Hortikulturnemu  društvu   voren odnos do naše kulturne dediščine.
 ponovno  beležimo  75.000  festivalskih   Laško.  Zgodba  festivala  je  torej  tesno   Laško,  ki  ga  že  vrsto  let  uspešno  vodi
 gostov, toliko kot lani, kar postavlja Pivo   prepletena z aktivno vlogo in angažiran-  Metoda  Benedek,  in  vsem  sodelujočim   Mavrična dežela se izkazuje za čudovito
 in cvetje Laško na prvo mesto naših glas-                                            ustvarjalnico idej. Je prostor, kjer se roje-
 beno turističnih dogodkov.                                                           vajo mali, pa tudi malo večji umetniki,
                                                                                      športniki,  komunikatorji,  kulturniki,
 Pohvalno  je,  da  kljub  tako  izjemnemu                                            mladi tekmovalnega duha ali tisti, ki le
 obisku  v  Laškem  nismo  zabeležili  niti                                           želijo sodelovati. Predvsem pa je Mavrič-
 enega varnostnega incidenta. To potrju-                                              na dežela svet, v katerem povezano uživa
 je  uspešnost  akcij  glavnega  pokrovitel-                                          celotna družina in vse njene generacije.
 ja  PLU  pri  ozaveščanju  obiskovalcev  o
 zmernem in odgovornem uživanju, kar                                                  Partnerji  festivala  se  iskreno  zahvalju-
 vodi v vse večjo skrbnost obiskovalcev za                                            jemo  vsem  krajanom  in  obiskovalcem,
 Letošnji  festival  je  bil  po  dolgih  letih   Laško ponuja njihovim izdelčnim znam-  lastno varnost.   da  ste  s  svojo  prisotnostjo  soustvarjali
 organizacijskega   vodenja   Pivovarne   kam. PLU v okviru sponzorstva festivala     izjemno  festivalsko  vzdušje  in  Laško
 Laško Union zaupan v izvedbo javnemu   zagotavlja  poleg sredstev za organizacijo   Tudi sicer je potrebno posebej poudariti,   ponovno predstavili kot najbolj prijazno
 zavodu  Center  za  šport,  turizem,   tudi  finančna  sredstva  za  glasbeni  pro-  da ostaja vloga PLU v izvedbi tega pro-  festivalsko mesto.
 informiranje  in  kulturo  Laško  -  STIK,   gram, ki so ga že šesto leto zasnovali ter   jekta mnogo večja kot le klasična vloga
 občina  Laško  je  pristopila  kot  partner   izvedli  skupaj  s  strokovnjaki  agencije   glavnega  sponzorja.  Poleg  že  do  sedaj
 festivala, medtem ko je Pivovarna Laško   Ovum. Ključni akterji so torej ostali isti,   uveljavljenih stebrov promocije PLU, kot
 Union  (PLU)  prevzela  vlogo  glavnega    zamenjale  so  se  zgolj  nekatere  vloge.   je  podpora  postavitvi  posebne  lokacije
 sponzorja  dogodka  in  se  na  ta  način   Tudi zato je v izkušeni ekipi teklo vse po   ambasadorjev  znamke  Laško  –  Društ-
 lahko  bolj  osredotočila  na  marketinške   načrtih, program je bil izpeljan v celoti   va  Laških  pivovarjev,  polnitve  posebne
 aktivnosti, ki jih znamka Pivo in cvetje   ter navdušil številne obiskovalce.   edicije  piva  Laščan  samo  za  festivalsko



                                                                                                                            17
   12   13   14   15   16   17   18   19   20   21   22