Page 19 - LaskiBilten_st90_NR
P. 19

STIK

                                                vidika njihovega ekonomskega prispev-      Kolektivne blagovne znamke, vzpos-
                                                ka k razvoju podeželja. Slednjemu mora-  tavljene po modelu Izvorno slovensko
                                                mo namreč ob bok postaviti tudi okolj-  imajo vzpostavljen raznolik sistem pro-
                                                ski in socialni prispevek, ki ga izvajajo   dajnih mest ponudbe s certifikatom ka-
                                                znamke z:                               kovosti, tako fizično kot spletno. S tem je
                                                • povezovanjem in sodelovanjem ponu-    namreč zagotovljena možnost tako do-
                                                  dnikov v kratkih dobavnih verigah;    mačinom kot obiskovalcem destinacije,
       PRISPEVEK LOKALNIH TRŽNIH                • rastjo kakovosti celovite ponudbe od   da pokusijo in kupijo certificirane pridel-
                                                  njive do krožnika in vodenih gastro-
       ZNAMK HRANE K RAZVOJU                      nomskih in turističnih doživetij;     ke in izdelke z lokalno dodano vredno-
                                                                                        stjo. Prodajna mesta, ki vključujejo tudi
       PODEŽELJA                               •  razvojem novih in povezanih izdelkov,   izbrane pridelke in izdelke znamke Oku-
                                                  storitev in doživetij – izkušenj;     siti Laško, so: sredini Domači kotički, od
         Strokovni posvet z zgornjim naslo-    •  čezsektorskim sodelovanjem in vzpos-   9. do 11. ure, sobotna tržnica od 8. do 12.
       vom, ki je 27. maja potekal na Brdu pri    tavljanjem lokalne/regionalne oskrbe;  ure in Laški sejem, prvi petek v mesecu,
       Kranju, je bil namenjen predstavitvi lo-  •  celovito in skladno celostno vizualno   od 8. do 16. ure. Nekateri izbrani pre-
       kalnih tržnih znamk, ki pomembno pri-      podobo ponudbe izdelkov, storitev in   hranski izdelki z daljšim rokom trajanja
       spevajo k razvoju podeželja in pregledu    doživetij ter njihovih ponudnikov;    so sicer na razpolago tudi v trgovini Kat-
       ter izmenjavi izkušenj pri njihovem im-  •  skupno promocijo in trženjem certifi-  ka, v TIC-u Laško in Rimske Toplice. Po-
       plementiranju. Znamka Okusiti Laško je     cirane ponudbe;                       nudba je dostopna tudi na spletnih stra-
       bila predstavljena v okviru Mreže kolek-  •  prepoznavno destinacijo, ki  pripove-  neh https://lasko.info/trgovina in http://
       tivnih blagovnih znamk, vzpostavljenih     duje  usklajeno zgodbo s  celovito  po-  ponudba-podezelja.si ter v okviru stoj-
       po modelu Izvorno slovensko.               nudbo.                                nične ponudbe na prireditvah.
       Dogodek je organizirala Razvoj-                                                     Mreža  kolektivnih  blagovnih  znamk,
       na agencija Sora v sodelovanju                                                   vzpostavljenih po modelu Izvorno slo-
       s Filozofsko fakulteto ter Znan-                                                 vensko, bo v letošnjem letu vzpostavi-
       stveno  raziskovalnim  centrom                                                   la digitalizirano platformo za naročanje
       Slovenske akademije znanosti in                                                  certificirane  lokalno pridelane hrane,
       umetnosti.                                                                       ki bo omogočala uvid v ponudbo vseh
         V    zaključkih  strokovnih
       predstavitev in okrogle mize je                                                  vključenih znamk ter različne možnosti
       bilo  izpostavljeno,  da  na lokal-                                              dostopa do nje.
       ne kolektivne blagovne znamke                                                          Marina Bezgovšek in Polona Zorko,
       hrane ne smemo gledati zgolj z                                                          koordinatorici KBZ Okusiti Laško





          DESTINACIJA LAŠKO OSVOJILA ZNAK                                                           Zelena shema sloven-
          SLOVENIA GREEN DESTINATION PLATINUM                                                     skega  turizma, nacionalni
                                                                                                  program in certifikacijska

            V letošnjem letu je potekalo ponovno ocenjevanje za pri-                              shema pod krovno znam-
          dobitev oziroma obnovo znaka Slovenia Green.                                            ko Slovenia Green združu-
                                                                                                  je vsa prizadevanja za traj-
                                                                                                  nostni razvoj turizma  v
                                                                    Sloveniji. Destinacija Laško je v Zeleno shemo slovenske-
                                                                    ga turizma vstopila s podpisom Zelene politike slovenskega
                                                                    turizma v letu 2015. Leto kasneje je pridobila znak Slove-
                                                                    nia Green Bronze, nato pa napredovala preko zlatega vse do
                                                                    platinastega znaka. Na podlagi doseženih kriterijev sta Slo-
                                                                    venska turistična organizacija, kot upravljavka Zelene sheme
                                                                    slovenskega turizma ter Zavod tovarna trajnostnega turizma
                                                                    GoodPlace, kot akreditiran partner, destinaciji Laško pode-
                                                                    lili znak Slovenia Green Destination Platinum.
                                                                      Poleg znaka Slovenia Green Destination Platinum je zele-
                                                                    na koordinatorica destinacije Laško Sabina Seme prejela pri-
                                                                    znanje za naj zeleno koordinatorico.
                                                                      Plaketi za Slovenia Green Destination Platinum ter za naj
                                                                    zeleno koordinatorico sta bili podeljeni na Zelenem dnevu
                                                                    slovenskega turizma, ki je potekal 25. maja v Krškem.
                                                                      Ponosni smo, da skupaj stopamo po poti trajnostnega ra-
                                                                    zvoja turizma in pišemo zeleno zgodbo Slovenije.







                                                                                                                           19
   14   15   16   17   18   19   20   21   22   23   24